آخرین اخبار
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
بارسلونا و چالش دروازه‌بانی | شزنی همچنان در سایه پنیا
بازدید:۲۹۲
صد آنلاین | وویچک شزنی هنوز فرصتی برای بازی در بارسلونا پیدا نکرده و خود را آماده برای مسابقات می‌داند. آیا در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت؟ برای روشن شدن موضوع ادامه خبر را بخوانید.
کد خبر : ۱۲۱۹۷۱

به گزارش صد آنلاین،وویچک شزنی، دروازه‌بان لهستانی، هنوز یک دقیقه هم برای بارسلونا در این فصل بازی نکرده است. او در دو بازی اخیر تیمش مقابل سویا و بایرن مونیخ در فهرست بازیکنان قرار داشت، اما فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورد. شزنی در مصاحبه‌ای با اِلِون اسپورت به این موضوع اشاره کرد و اعلام کرد که تصمیم هانسی فلیک برای نگه داشتن اینیاکی پنیا در ترکیب اصلی را درک می‌کند.

 

 

شزنی در این باره گفت: "پنیا هیچ دلیلی به مربی نداده که او را نیمکت‌نشین کند. ما زیاد صحبت کرده‌ایم. من قبلاً به سرمربی تیم گفته‌ام که صد درصد آماده هستم اما تیم خوب کار می‌کند. اگر چیزی خراب نشده، پس به دنبال درست کردن آن هم نمی‌روید."

 

 

چالش‌های جدید و آینده شزنی در بارسلونا

بارسلونا در ابتدای ماه اکتبر به دلیل غیبت طولانی‌مدت مارک آندره تراشتگن، شزنی را به خدمت گرفت. این باشگاه به دنبال یک دروازه‌بان باتجربه بود و شزنی به عنوان بهترین گزینه شناخته شد. با این حال، او از تابستان گذشته در اسپانیا زندگی می‌کرد و به نظر می‌رسد در پذیرش پیشنهاد بارسلونا هیچ تردیدی نداشته است.

 

 

هانسی فلیک تا به امروز نشان داده که از پنیا به عنوان دروازه‌بان اصلی استفاده می‌کند و بنابراین انتظار می‌رود که در بازی روز شنبه ال‌کلاسیکو هم پنیا به جای شزنی درون دروازه قرار گیرد. شزنی در ادامه تأکید کرد: "اگر همین حالا خودم هم مربی بودم، خودم را در ترکیب بازی نمی‌دادم. بعداً این شانس را خواهم داشت که بازی کنم."

 

 

به طور کلی، شزنی در موقعیتی قرار دارد که باید صبر کند تا فرصتی برای نشان دادن توانایی‌های خود پیدا کند. اگرچه او کاملاً آماده است، اما تیم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و او به حمایت از تیم ادامه می‌دهد. آینده شزنی در بارسلونا هنوز مشخص نیست، اما با توجه به شرایط فعلی، به نظر می‌رسد که او باید کمی بیشتر منتظر بماند تا فرصتی برای درخشش پیدا کند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها